Pop. Putere. Politică
În Rusia, artiștii trebuie să laude națiunea și președintele pentru a câștiga popularitate. În Iran, regimul ayatollahilor nu tolerează aproape deloc muzica „occidentală”, iar muzicienii care critică guvernul sunt torturați. În Uzbekistan, statul emite licențe pentru spectacole publice pentru a-și înăspri și mai mult controlul asupra artiștilor.