Pop. Władza. Polityka31 min
W Rosji artyści, jeśli chcą zyskać na popularności, muszą wychwalać naród i prezydenta. W Iranie rezim ajatollahów nie toleruje prawie żadnej "zachodniej" muzyki, a muzycy krytykujący rząd padają ofiarami tortur. W Uzbekistanie natoamist państwo wydaje licencje na publiczne występy, by jeszcze mocniej kontrolować artystów.