Ukraine: Agricultural Resistance24 min
After two and a half years of war, Ukraine remains a major exporter of grain. Production levels prior to 2022 have been restored, a sign of the country's resilience. But what does the future hold for agriculture in this vast country? And how might it integrate in the European Union?