El-Sisi: Egypt's New Pharoah
President El-Sisi has had built an immense new capital for Egypt out in the desert, part of his plan to build a new modern Egypt. But the Egyptian people are paying the price with the government racking up huge debts whilst poverty rates soar. This documentary looks at the explosive situation in Egypt faced with major problems at home and abroad.