Sisi: nowy faraon Egiptu
As-Sisi rządzi Egiptem twardą ręką z pomocą wszechobecnej i potężnej armii. Jego rządy charakteryzują się faraonicznymi projektami, ogromnym zadłużeniem i rosnącym zubożeniem społeczeństwa. Każda krytyka prezydenta jest zakazana, a jego przeciwnicy kończą w więzieniach.