Ben Böhmer live
German producer and performer Ben Böhmer is one of the great architects of electronic music. He is known for his haunting sounds and deep, dreamlike beats. His new album Bloom comes out in September, and his world tour has brought him to the prestigious Sónar 2024 festival in Barcelona.