Kelly Lee Owens
Surfing between pop, techno and krautrock, Kelly Lee Owens moves the crowd at the ARTE Concert Festival in more ways than one. Bringing material from her latest album Dreamstate, now is the chance to discover her lithe and constantly unfolding electronic universe.