Cécile McLorin Salvant
Cécile McLorin Salvant has been described as ‘the heiress of Billie Holiday’. When she sings, it's as if time and space disappear, with a modern-day voice reviving the soul of ‘Lady Day’. Winning award after award, this Franco-American singer is now one of the leading figures in jazz today.