Cristina BrancoLeverkusener Jazztage 2024
Cristina Branco does not define herself as a classic fadista, but rather as a ‘cantora de fado’, in other words, an artist who also sings fado. Whatever the labels: She has moulded this traditional song style deeply rooted in the Portuguese soul into her own shape.