Malika TirolienLeverkusener Jazztage 2024
‘I'm Not The One’, a track by the fusion band Snarky Puppy featuring Malika Tirolien, has generated over two million views on YouTube. The singer delivers an electric, passionate and exciting performance. But it would be wrong to reduce her to this collaboration: Solo or with her band, the musician has her own distinctive style.