Avishai Cohen Trio
Nie postrzega siebie jako klasycznej fadistki. Zamiast tego postrzega siebie jako "cantora de fado" - innymi słowy, artystkę, która również śpiewa fado, które opisuje jako bezwarunkową melancholię i intymną energię. Jakkolwiek Christina Branco definiuje siebie jako artystkę, w pełni wniknęła w gatunek, który jest głęboko zakorzeniony w portugalskiej duszy.