Salvador SobralLeverkusener Jazztage 2024
Leave the dancers, lasers and other confections at home. In Kiev in 2017, Salvador Sobral won Eurovision with an appearance that was as wonderful as it was small-scale, where the Portuguese pianist and singer sang ‘Amar Pelos Dois’, a delicately nuanced ballad.