Avishai Cohen Trio
Żadnych tancerzy, efektów, maszyn... Kiedy Salvador Sobral wygrał Eurowizję w Kijowie w 2017 r. delikatną i kunsztownie wykonaną balladą "Amar Pelos Dois", był równie wspaniały, co dyskretnie zachwycony. Wokalistą, kompozytorem i pianistą jest do dziś. Porusza się po jazzie, popie, muzyce latynoskiej i bossanovie z lekką jak piórko stylistyczną pewnością siebie, tworząc muzykę, którą zawsze cechuje jedno: liryczność.