Etienne de Crécy - L'Ososphère 2026Kendal, Zaatar and Barnt
Kendal, Zaatar and Barnt set up their turntables in the Atomium, surrounded by the luminous works of the Visual System collective. Three frenzied sets that transform this iconic Brussels landmark into a veritable electro club.