Jean-Michel Jarre - Koncert w SewilliKendal, Zaatar i Barnt
Sprawnie łączący Italo disco z EBM Kendal, mistrz elektroniczego eklektyzmu Zaatar i geniusz innowacyjnego i hipnotycznego techno Barnt rozstawiają swoje gramofony w Atomium. Dzięki trzem energetycznym setom przekształcają kultowy brukselski przybytek w prawdziwy klub electro. Zapraszamy na niesamowite spotkanie sztuki i technologii, muzyki elektronicznej i sztuki wizualnej, clubbingu i architektury.