Anton Bruckner: Symphony Nº 6
Conducted by the brilliant Lithuanian conductor Mirga Grazinyte-Tyla, the Orchestre Philharmonique de Radio France brings back to life one of the lesser-known works by the great symphonist Anton Bruckner.