Ivory Coast: Cocoa Smuggling14 min
In western Côte d'Ivoire, the world's leading cocoa-producing country, the fight against cocoa smuggling is intensifying. Since the beginning of 2024, more than 100,000 tonnes of cocoa is thought to have been smuggled out of the country.