Wybrzeże Kości Słoniowe: przemyt kakao14 min
W dystrykcie 18 Gór, w zachodniej części Wybrzeża Kości Słoniowej, największego producenta kakao na świecie, władze walczą z przemytnikami i rabusiami tego czarnego złota. W 2023 roku ponad 100 tysięcy ton ziaren kakaowca zostało przeszmuglowanych za granice kraju.