Eswatini: On the Brink25 min
Bordering South Africa and Mozambique, Eswatini, also known as Swaziland, is the last absolute monarchy in Africa. King Mswati III has ruled unopposed for 38 years over this beautiful small country where the people are poor and democracy is a dream.