Eswatini: na krawędzi rozpadu25 min
Graniczące z Republiką Południowej Afryki i Mozambikiem Eswatini, znane również jako Suazi, jest ostatnią monarchią absolutną w Afryce. Król Mswati III rządzi twardą ręką, ludzie są biedni, a demokracja jest marzeniem.