El Gran Teatro del Mundo
Madrid's International Festival of Sacred Art (FIAS) offers a uniquely diverse program at various venues across the Spanish capital every year. An opportunity to enjoy the work of high profile artists as well as new names, works and various other performances. El Gran Teatro del Mundo opens the festival with a French composer: Marc-Antoine Charpentier.