Re: Migrant Workers Exploited in Italy
Italy's agri-food sector supplies supermarkets across European. But for years, migrants working in Italian greenhouses and orchards have often been ruthlessly exploited. Yvan Sagnet is campaigning to end this exploitation. His organisation "NoCap", works to ensure that producers and consumers opt for fair trade alternatives.