How Volodymr Became Zelensky (2/2)
The incredible story of a popular entertainer who became president of Ukraine. Second part: Volodymyr Zelensky was working in Moscow when back in Ukraine the Maïdan revolution broke out at the end of 2013: Thousands of Ukrainians were on the streets of Kyiv in pro-European demonstrations.