Cum Volodimir a devenit Zelenski (2/2)
Incredibila poveste a unui îndrăgit actor care a devenit președintele Ucrainei. Partea a doua: Volodimir Zelenski lucra la Moscova când, în Ucraina, a izbucnit Revoluția Demnității, la finele anului 2013. Mii de ucraineni au ieșit pe străzile Kievului, participând la manifestații pro-europene.