Re: Anger at Luxury Yachts
Luxury yachts: glamour and freedom for some, but a burden for the planet. From Gdansk to Cannes, Barcelona to Ibiza, ARTE RE: meets yacht owners, manufacturers of luxury yachts and environmental campaigners.