Re: Luksusowe jachty
Dla jednych: blask i wolność wśród kołyszących fal, dla wszystkich: ogromne obciążenie dla klimatu. Podczas gdy statki towarowe i wycieczkowe od 2025 roku muszą stopniowo ograniczać swoje emisje, superjachty pozostają niemal poza zasięgiem unijnych regulacji klimatycznych.