White Power
Across Europe, the far right is embedding itself into the political landscape and daily life. But behind an increasingly smooth and respectable façade lies an ideology that remains fundamentally racist and violent. An in-depth focus into an ecosystem of extreme ideology in France, Germany, and Belgium.