Poland: What's New Post-Election?32 min
In Poland, liberal Donald Tusk formed a coalition government in December 2023. Good news for all those opposed to the ultra-conservative Law and Justice (PiS) party previously in power, including women, LGBT communities and public service media. But is this the end of an era or just a passing moment?