Turning Point in Poland16 min
German-Polish singer Alli Neumann travels to Warsaw, as the new Polish government is sworn in, to meet people from the city's arts scene. What are their hopes do they have for the new government? Neumann talks to burlesque dancer Betty Q and music agent Paulina Żaczek.