Dessous des images 2026 (68/110)
For Saudi Arabia's national holiday, Al Nassr FC made a glossy video with its top international players in traditional dress. With stars like Cristiano Ronaldo in their team, the clip went viral, a way of showing the country’s prestige on the international stage.