Iran: władza przejmuje ściany
Z okazji święta narodowego w Arabii Saudyjskiej zawodnicy klubu Al Nassr FC zakładają tradycyjne stroje. Dzięki dużym nazwiskom (m.in. Cristiano Ronaldo), kampania zyskuje ogromne zasięgi. Przyjrzyjmy się temu zabiegowi, poprzez który Arabia Saudyjska liczy na poprawę swojego wizerunku.