Re: Restoring Scotland's Coastal Waters
For decades, overfishing has decimated marine life off the coast of Scotland. Yet trawlers continue to dredge the seabed catch scallops. Salmon farming also causes much damage to the marine environment. But marine biologist David Ainsley, along with campaigner Rachel Mulrenan are trying to raise awareness and restore the biodiversity of Scotland’s coastal waters.