United-Kingdom: Between Trump and the EU
As Russia cannot compete at the Olympic Games under the Russian flag, the Kremin is organising its own competition: the World Friendship Games 2024, to be held in September in Moscow and Yekaterinburg. A chance to look at the geopolitics of international sport.