Vega TrailsNancy Jazz Pulsations 2023
Vega Trails is the latest project from double bassist Milo Fitzpatrick and saxophonist Jordan Smart, a duo weaving the raw power of bass with emotional melodies. These two masterful artists skillfully guide audiences through reflections and narratives often tinged with melancholy.