ARTE Europe WeeklyGermany imposes strict border controls: Can Schengen Survive?
Germany has reintroduced temporary checks at all nine of its land borders in a move that has been met with criticism from neighbouring countries but praise from the far right. But does this mark the beginning of the end for the Schengen area?