Avishai Cohen Trio
The internationally renowned bassist, singer and composer Avishai Cohen performs in an exclusive concert from the Maillon theatre in Strasbourg. Accompanied by drummer Roni Kaspi and pianist Elchin Shirinov, the jazzman presents his forthcoming album Shifting Sands.