Asaf AvidanNancy Jazz Pulsations 2023
Asaf Avidan took the world by storm with his hit "Reckoning Song" and an unmistakeable voice quivering with emotion. Here, the artist explores more personal territory in a fragile, intimate moment showcasing his qualities as a songwriter and composer.