Vega TrailsNancy Jazz Pulsations 2023
Vega trails to nowy projekt kompozytora i kontrabasisty Milo Fitzpatricka oraz saksofonisty Jordana Smarta. Duet stawia na moc surowego basu i siłę melodii. Poprzez ich muzykę słuchacze mogą uchwycić emocje, ale także myśli dwóch artystów, którym zależy na opowiadaniu historii pełnych melancholii.