Yuri Buenaventura presents ManiguaNancy Jazz Pulsations 2023
In a European first, 65 musicians from the Orchestre symphonique de l'Opéra national de Nancy will join Yuri Buenaventura on piano and vocals in the magnificent setting of the Opéra de Nancy to form a spectacular 'salsa band'.