Flèche LoveNancy Jazz Pulsations 2023
With her album Naga II, Flèche Love composed a captivating musical imaginarium of remarkable authenticity and now presents a concert with a striking visual and sonic universe. Multiple influences, from the East to Latin America, and themes such as feminism and activism show her to be a resolutely contemporary artist with boundless creativity.