Reggaeton, Twerking and Sexual Liberation18 min
Neoperreo is an alternative subgenre of reggaeton, a musical genre often criticised for its macho sexism. Created in Chile by women and the queer community, this movement hijacks reggaeton’s highly sexualised sound for queer liberation.