Reggaeton, twerk i wyzwolenie seksualne18 min
Neoperreo to alternatywny podgatunek reggaetonu, gatunku, który często jest krytykowany za seksizm. Neoperreo powstał w Chile w społeczności queerowej – przejmuje wysoce zseksualizowane brzmienie reggaetonu i wykorzystuje je w walce na rzecz queerowego wyzwolenia.