The Power of Afrobeat17 min
Afrobeat or afrobeats, a more general overarching term, is taking the world by storm. Nigerian artists are at the forefront of a genre that is gaining recognition in Europe. Tracks goes to Berlin to meet singer Rose May Alaba at the Afrobeats Festival.