Siła afrobeatu17 min
Afrobeat to gatunek muzyczny, który powstał w Afryce w połowie lat 60. XX wieku. Łączy afrykańskie rytmy i techniki wokalne oraz tradycyjną muzykę nigeryjskiego plemienia Joruba z funkiem i jazzem. Podbił serca ludzi na całym świecie dzięki hipnotyzującemu rytmowi, ale też afrobeatowemu tańcowi.