Lebanon: Robbery of the Century
In 2019, Lebanon suffered an unprecedented economic crisis which pushed most of the population into poverty. How could a small ruling elite become so rich and powerful while everyone else loses their life savings? This is the story of Lebanon’s slide into a kleptocracy.