Liban: kradzież stulecia
Od 2019 r. Liban boryka się z bezprecedensowym kryzysem gospodarczym i finansowym. Jak do tego doszło? W naszym wnikliwym śledztwie zagłębiamy się w największą defraudację pieniędzy w historii kraju. Badamy kolejne kroki stojących za nią polityków i analizujemy konsekwencje, jakie ponieśli zwykli ludzie.