Mysterious Treasures of Nigeria
Archaeologists in Nigeria study the remains of little-understood civilisations. In the south-west of Nigeria the ancient Yoruba city of Ilé-Ifẹ̀ holds many treasures from the Middle Ages when the metropolis was a centre for artistic production.