Princes of Ska
Madness fundamentally changed the British music scence with their infectious 2-tone sound.
Elvenking captivates the audience at Summer Breeze 2025 with its epic folk metal and rousing anthems.
Obituary thrills the Summer Breeze crowd with death metal of unparalleled intensity.
Agnostic Front unleashes its legendary, raw hardcore punk on the Summer Breeze stage.