The Wild Horses of Andalusia
In the wetlands of the Andalusian Doñana National Park, horse breeders gather their mares together once a year to care for them and sell them at market. This annual mare driving event, the “Saca de las Yeguas”, is an age-old tradition in which more and more young women are taking part.