Queens of Joy
Marlen Scandal, Monroe and Aura are three Ukrainian drag queens. When Putin invaded their country, they stayed put. Aura joined the army, while Monroe and Marlen got involved on the home front. Together they organise a charity show to support the soldiers and embark on a moving journey that is both personal and political.